Česta pitanja

Poštovani, ovdje se nalaze odgovori na najčešća pitanja.

Ako vam je draže gledati video, možete pogledati naš uvodni video o korištenju aplikacije te videa iz određenog segmenta korištenja:

  1. Korisničke upute za rad s aplikacijom https://youtu.be/3guqHPqCspY (trajanje 7 min)
  2. Unos klijenata u aplikaciju https://www.youtube.com/watch?v=cWI_3Owos8Y (trajanje 8 min)
  3. Rad s Moja „To Do“ lista https://youtu.be/3CIcG768Zhc (trajanje 11 min.)
  4. Postavke aplikacije i šifrarnici https://youtu.be/Y4HR_FPNcu0 (trajanje 7 min.)

Što je FirMax?

U današnje vrijeme sve je teže pronaći dobra kupca ili kvalitetna dobavljača. Da bismo olakšali posao tisućama firmi kreirali smo jednostavnu aplikaciju za pronalazak i rad s klijentima simpatična naziva FirMax.

FirMax je inačica CRM-a (Customer Relationship Management) za hrvatsko tržište koja u sebi ima i bazu poslovnih subjekata iz RH, te svaka tvrtka korištenjem aplikacije može pronaći sebi željena klijenta, bilo kupca ili dobavljača.

Cilj aplikacije je pronaći novi kupce, dobavljače, partnere te znati i evidentirati što se sve radilo s njima ( u vidu bilježenja napomena), s ciljem povećanja prodaje ili smanjenja troška nabave. Pogledajte https://youtu.be/3guqHPqCspY

Što znači ime FirMax?

FirMax je kratica od riječi Firma i riječi Maksimizirati – maksimizirajte svoje kontakte s drugim firmama, brzo pronađite za vas idealne klijente te podignite prihod ili smanjite trošak nabave.

Kome je namijenjen?

Namijenjen je prodaji i/ili nabavi kako bi lakše detektirali potencijalna klijenta u RH.

Po čemu je FirMax poseban?

Firmax je Čarobni štapić za prodaju ili nabavu. Zašto?
Nema više surfanja i traženja klijenata i podataka po webu, nema više ručnog unosa, nema više „zaboravljenih“ klijenata! Nema više rokovnika i excelica, ako tako odlučite.

Konkretno:

  1. Omogućava filtriranje i pronalazak željenog klijenta u RH – možete filtrirati geografski, po djelatnosti, financijskoj snazi… itd itd. Npr. hoćete popis tvrtki koji rade metalnu galanteriju, nalaze se na području Rijeke te imaju prihod veći od 7 milijuna i manje od 14 zaposlenih? Ništa lakše, kroz 4 klika dobijete popis tvrtki koje zadovoljavaju te uvjete. Kliknte i pogledajte naš video u tajanju od 8 minuta kako unijeti klijente targetiranjem: https://www.youtube.com/watch?v=cWI_3Owos8Y
  2. Klijenti se ne moraju ručno unositi – postoji automatski unos putem OIB-a ili filtriranjem. Na ovom linku pogledajte naš video kako unijeti klijente u aplikaciju u : https://www.youtube.com/watch?v=cWI_3Owos8Y (trajanje 8 minuta)
  3. Baza je uvijek Up-to date - podaci se svakodnevno ažuriranju. Npr. tvrtka je promijenila sjedište ili otišla u blokadu – vi to vidite u Firmax aplikaciji.
  4. Aplikacija sadrži dostupne financijske i matične podatke te stanje blokiranosti za tvrtku u zadnjih 365 dana. – fokusirajte se na tvrtke koji vam odgovaraju po financijskoj snazi.
  5. Mogućnost bilježenja napomena i izrade To Do liste – npr. ako neki djelatnik ode iz firme, Firmax aplikacija omogućava da vidite što je djelatnik unosio i radio s određenim klijentom. Nema više izgubljenih rokovnika, loših excelica i „sve ja to imam u glavi“ – naravno ako tako želite raditi  Pogledajte i video upute o radu s Moja „To Do lista“ u trajanju od 11 minuta na slijedećem linku: https://youtu.be/3CIcG768Zhc

Riječ je o najjednostavnijoj i najbržoj aplikaciji za upravljanje s postojećim i budućim klijentima na hrvatskom tržištu. Aplikaciju je osmislila i razvila mlada, stručna i ambiciozna ekipa, a temelji se na njihovom praktičnom iskustvu sa željom unapređenja poslovanja i namijenjena je svima koji žele bolje pratiti klijente a prije svega malim i srednjim poduzetnicima u RH. Pogledajte naš video o korištenju na ovom linku: https://youtu.be/3guqHPqCspY (trajanje 7 minuta)

Kako postati korisnik FirMax aplikacije?

Treba se registrirati na www.firmax.hr Prilikom prve registracije omogućava vam se korištenje Demo besplatnog paketa. Nakon vaše prijave na Demo paket šaljemo vam ponudu za profesionalno korištenje Firmax aplikacije.

Uplatom po ponudi postajete profesionalni korisnik i otvara vam se mogućnost korištenja Firmaxa u rangu odabranog paketa. Pogledajte naš video o korištenju na ovom linku: https://youtu.be/3guqHPqCspY (trajanje 7 minuta)

Ne mogu se registrirati?

KOD PRVE PRIJAVE:

Ako imate problema prilikom prve registracije provjerite da li ste već registrirani s tom e-mail adresom te koristite mogućnost „Zaboravio sam lozinku“ Provjerite da li se netko već registrirao s tim OIB-om. Aplikacija ne dopušta duplu registraciju iz jedne tvrtke/po jednom OIB-u.

Možete nas kontaktirati na mail: kontakt@firmax.hr te opisati svoj problem ili nas nazvati u radno vrijeme od 8 do 16 sati na broj od podrške 098 419 711 (Dijana).

KOD SLJEDEĆIH PRIJAVA:

  1. Provjerite ispravnost unešene e-mail adrese.
  2. Koristite mogućnost „Zaboravili ste lozinku“
  3. Kontaktirajte našu službu za podršku na mail: kontakt@firmax.hr ili na telefon 098 419 711, javljamo se od 8 do 16 sati 😉

Kako funkcionira DEMO besplatan paket?

Za DEMO besplatan paket potrebno je registrirati se kao korisnik. Probna verzija traje maksimalno 10 dana, ograničena je na 100 poslovnih subjekata i besplatna je.

Prvi registrirani korisnik iz neke tvrtke/poslovnog subjekta postaje Administrator te dalje može otvarati tkz. nove korisnike unutar registrirane tvrtke te dodjeljivati im statuse (administracija, korisnici, rola). Administratora može biti više, prvi dodijeljeni može nekome drugom dodijeliti tu ulogu, a sebe svrstati u Korisnika.

Koji su profesionalni paketi aplikacije Firmax?

Možete birati između START i PROFI paketa.

Usporedbu i cijene možete pregledati ovdje.

Nemam vašu ponudu/predračun, a želim uplatiti?

Registriranim korisnicima šaljemo ponudu na mail. No, ako ne želite čekati ponudu evo podataka za uplatu.

PODACI ZA UPLATU:

Primatelj:Praxis info d.o.o.
IBAN primatelja: HR8124020061100839445 otvoren kod Erste&Steiermärkische Bank d.d.,
Opis plaćanja: vaš OIB (obavezno) – pretplata na Firmax licencu

Cijene:

START licenca; 1.188 + PDV (297 kn) = 1.485 kn
PROFI licenca: 3.588 kn+ PDV (897 kn) = 4.485 kn

Pri zaprimljenoj uplati otvaramo vam aplikaciju za rad i šaljemo račun. Otvaranje aplikacije radimo odmah po evidentiranju uplate, a najkasnije 24 sata. Primit ćete i mail da je aplikacija dostupna za korištenje. Naravno, trebate se registrirati (besplatno)

Koliko korisnika mogu dodati?

Neograničeno. Svi paketi omogućavaju neograničen broj korisnika unutar tvrtke. U jednoj tvrtki može biti neograničen broj korisnika s rolom Administrator ili rolom Korisnik.

Kako dodati još jednog korisnika unutar tvrtke?

Prvi korisnik koji se prijavi u ime određenog subjekta automatski dobiva status Administratora te može dodavati nove korisnike i određivati njihove role. Nadalje, prvi registrirani korisnik u daljnjem radu ne mora biti administrator no mora dodijeliti admin funkciju jednom od korisnika unutar tvrtke. Sve gore navedene radnje odrađuju se kroz funkciju „Postavke aplikacije i šifrarnici“ . Za detaljnije upute pogledajte naš video o načinu registracije i dodavanju novih korisnika: https://youtu.be/Y4HR_FPNcu0

Ne vidim funkciju „Administracija“?

Funkciju Administracija može vidjeti samo korisnik s rolom Administrator. Znači da vama nije određena rola Administratora, u ime vaše tvrtke.

  1. Provjerite unutar tvrtke tko se prvi registrirao, tj. tko je dobio rolu Administratora.
  2. Pogledajte video upute o registraciji i dodavanju novih korisnika na ovom linku: https://youtu.be/Y4HR_FPNcu0
  3. Kontaktirajte našu službu za podršku na mail: kontakt@firmax.hr ili na telefon 098 419 711, javljamo se od 8 do 16 sati 😉

Ako želim odustati?

Ako nakon isteka demo verzije ne naručite jedan od profesionalnih paketa, nećete više moći koristiti demo verziju. Možete naručiti jedan od profesionalnih paketa. Link na profesionalne pakete i cjenik je ovdje.

Ako istekne godina dana od korištenja profesionalnog paketa (poput START i PROFI) - i ne želite obnoviti korištenje aplikacije za narednu godinu - mi vas obavijestimo o isteku, te imate mogućnost izvoza podataka koje ste unijeli. Rok za izvoz je 30 dana nakon isteka licence, nakon čega brišemo podatke.

Izvoz koji smo unijeli?

U svakom je trenutku moguće napraviti Izvoz podataka u Excel. Time dobivate sve unešene podatke u obliku Excel datoteke i kolona.

Koje poslovne subjekte mogu vidjeti?

Baza je ogromna! Možete vidjeti aktivne tvrtke u RH, obrtnike, neprofitne organizacije, udruge te Gradove i općine. U bazi je trenutno preko 495.000 poslovnih subjekata. I svaki dan se ažuriraju i dodaju novi.

Koje podatke o subjektima vidim?

Osnovne i financijske. Ovisno jesu li tvrtke, obrtnici, udruge ili gradovi moguće je vidjeti osnovne te financijske podatke za subjekte koji imaju obvezu javne objave.

U bazi nema financijskih podataka o:

  • Subjektima koji nisu predali financijska izvješća ili su predali prazna financijska izvješća, npr. takav slučaj zna biti kod udruga, ali i tvrtki
  • Subjektima registriranim prethodne godine jer još nisu predali prvo financijsko izvješće
  • Bankama, osiguravajućim društvima i drugim financijskim institucijama
  • Obrtnicima koji jesu u sustavu poreza na dohodak, tkz dohodaši (prihod im manji od 2 milijuna, ili zapošljavaju manje od 15 djelatnika, ili nemaju značajnije imovine..), a zakonski nisu obvezni objavljivati podatke o poslovanju

Na čemu sve mogu koristiti Firmax aplikaciju?

Firmax aplikacija je dostupna na PC, mobilnim uređajima poput mobitela ili tableta. Ukratko, može koristiti na svim uređajima gdje imate web browser i pristup internetu.

Zašto bi se pretplatio na aplikaciju FirMax?

Zbog toga što smo jedinstveni, digitalizirani i automatizirani. Riječ je o najjednostavnijoj, najbržoj aplikaciji za upravljanje i održavanje odnosa s postojećim i budućim klijentima na hrvatskom tržištu.

Bez obzira imate li već neki CRM ili ERP sustav u svojoj organizaciji ili jednostavno radite u Excel tabelama, s rokovnicima i čuvate podatke u glavi, FirMax aplikacija vam služi za analizu i dobivanje podataka koji su dobiveni kroz interakciju s bazom od preko 492.358 pravnih subjekata u RH – svi osnovni i financijski podaci o potencijalnim novim kupcima, alternativnim dobavljačima nalaze se u aplikaciji uz mogućnost evidentiranja što se sve radilo s njima s ciljem kako bi se zaključio posao!

Riječ je o najjednostavnijoj, najbržoj aplikaciji za upravljanje i održavanje odnosa s postojećim i budućim klijentima na hrvatskom tržištu.

Izvor podataka?

Firmax je sastavni dio i pogonjen podacima s portala www.firmoteka.hr, financijskog portala koji omogućava tvrtkama uvid u stanje poduzetnika u RH.

Ažuriranje podataka?

Ažuriranje podataka načelno se vrši:

  • 1 x dnevno dodajemo novoosnovane subjekte
  • 1 x dnevno ažuriramo status subjekta (stečaj, likvidacija i sl.)
  • 1 x dnevno ažuriramo podatke o eventualnoj blokadi IBAN računa
  • 1 x tjedno ažuriramo brisane subjekte
  • 1 x dnevno ažuriramo eventualne promjene u nazivu subjekata ili promjeni adrese
  • Financijski podaci se preuzimaju iz javno objavljenih godišnjih financijskih izvještaja tako da se ažuriraju 1 x godišnje

Dodatna pitanja?

Ukoliko imate pitanja na koja niste pronašli odgovor, kontaktirajte nas na kontakt@firmax.hr.

Možete i telefonom radnim danom od 8 do 16 sati; 098 419 711.

Tu smo za Vas, drago nam je što nas koristite.